Träning!

Denna vecka kommer det handla mycket om att träna på min blogg!

Jag har alltid trott att man måste konditions träna för att gå ner i vikt, men så är det inte. Den senaste veckan har jag kört intervaller på löpbandet, och det är verkligen jätte roligt! Men nu ska jag varva mina träningspass mellan styrketräning och kondition, och då ska det visst va bäst att inte kombinera styrketräning och kondition på samma pass. Så från och med nu ska jag ha en vilodag mellan dessa pass. Denna vecka ska jag träna så här:

Må: styrka
Ti: styrka
On: vilodag
To: kondition
Fr: kondition
Lö: vilodag
Sö: styrka

Jag har tänkt planera mina styrkeövningar så att jag har ett schema, så när jag kommer på gymmet vet jag precis vad jag ska göra! Jag ska då koncentrera mig på två eller tre muskelgrupper och göra olika övningar med stång, handlar och maskiner + lite annat (som sittupps och armhävningar)!
Du får gärna tipsa mig om dina favorit övningar när det gäller styrketräning!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort