Träning krockar med barn och deras kompisar...

Jag hade tänkt ta mig till gymmet i dag, är super taggad att springa milen igen! Ja just det! I tisdags sprang jag milen på 58 minuter! (Jag hade hastighet 10.5 av 20!)




www.rundarocksaenform.se

Vet dock inte om mina planer går i stöpet.. Tjejerna har ju sportlov nu, och var sin kompis på besök.. Dom är ju stora, kan man tycka, och klarar sig själv.. Javisst.. men den ena kompisen är lite knepig, och jag vet inte riktigt var jag har henne...

Här har ni ett lästips:
http://nitiz.blogg.se/2013/december/pannkaka-vafflor-och-baconvafflor.html

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort