Spela gitarr!!

Jag har alltid velat lära mig spela gitarr. Mamma har, och hade även när jag bodde hemma, en gitarr. Mamma lärde mig några grund ackord, men eftersom jag aldrig haft nån gitarr och kunnat öva, så blir det alltid lite hackigt när jag ska spela.. Behöver jag säga att jag önskar mig en akustisk gitarr. Jag tänkte att jag borde kunna lära mig via You Tube! Tänk vilken känsla, att bara ta fram gitarren och lira som aldrig förr!! Tänk vad mysigt att sitta vid grillringen (ja, vi har faktiskt en grillring på gården!) lyssna på spraket från brasan och lira gitarr!




www.missmanic.se

Kommentarer
Me & My 5 Baby Dolls & gravid

Mina morbröder spelade alltid gitarr vid brasan i Finland på kvällarna, super mysigt, önskar att jag också kunde! <3

Svar: Ja visst är det!!
Nitiz

2014-03-05 @ 21:41:44
Hemsida/blogg: http://mybabydolls.blogg.se
freja

Vill också kunna spela!
Sv: du behöver inte ha många läsare för att tjäna pengar :)

2014-03-06 @ 14:06:27
Hemsida/blogg: http://frejamarley.blogg.se
freja

det beror helt enkelt på var du tänkte tjäna pengar. På bloggerfy så kan man tjäna pengar på att skriva inlägg om olika hemsidor eller företag och att skriva omdömen och där spelar det ingen roll hur mycket läsare du har :)

2014-03-06 @ 19:43:10
Hemsida/blogg: http://frejamarley.blogg.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort