Giv mig styrka!!!




Jag känner mig lite feg och tafatt, när det gäller styrketräning. I går hade jag planerat att börja styrketräna, och googlat och hittat bra övningar. Morsk och glad i hågen gick jag till gymmet, men veknade ganska snabbt: "Jag kunde ju inte använda stången om det va nån där!!"
Ha ha vilken fjant jag är!!
Naturligtvis va det några killar i det rummet, så jag höll mig i rummet bredvid och använde handlar och gjorde magövningar. Och det va nog tur det, för tillslut for killarna och jag kunde använda stängerna.
Men hallå!!? 20kg väger endast stången, utan några vikter! Det va tur att ingen såg mig!
Men jag ger inte upp, måste bara lägga om just den träningen till kanske 5*3 reps!

Ha ha, det va inga bodypump stänger det, som jag trodde..

bilden hittade jag på www.prisvis.se

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort