Min nya idé!

Förra sommaren hade jag problem. Jag tycker det är trevligt med en blomma på bordet, men eftersom vi har ett svart "glasbord", (det liknar i allafall glas) så blir bordet väldigt varmt.. Men nu har jag kommit på det!! Jag köpte helt enkelt en grytlapp av silikon som krukan får stå på! Ja, det återstår att se om det räcker med en eller om jag får lägga dit fler! Detta har jag klurat på ett tag. Första tanken va pannunderlägg, men om det kommer en regnskur då? Grytlapp av silikon!





Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort