Strandhäng och isglass!

Så denna morgon startades också med en promis broarna runt! Härligt!

Jag hoppas ni förstår hur vackert det är, det här promenadstråket vid Vindelälven!
Efter dusch och lunch, packade vi badväskan och drog till stranden. Så här varma dagar är det inte dumt med en isglass!

Efter middagen ska vi och fira min lillasyster som fyller 28år. Egentligen hade jag tänkt hinna med ett träningspass på gymmet i kväll också.. men jag tror jag skiter i det. Jag får väl va nöjd med morgonens 7kms promenad i stället! :-)

Kommentarer
Hoda E

Så fin utsikt!

2014-07-23 @ 01:19:11
Hemsida/blogg: http://beautynfaith.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort