Simskola och ogräs...

Ja happ, morgonen började me simskola som vanligt för barnens del. Detta är andra veckan och på fredag är det avslutning med fribad och glass! Felicia hade dock lite otur då vi kom dit då hon råkade sparka in tån i en dörr.. Ont och varit är det nu..
Frida klarade simmärket Baddaren så det ska hon köpa i morgon.





Fint väder har vi haft i dag och faktiskt lite varmare i luften, så jag har rensat ogräs och försökt få lite finare i "stenpartirabatten", det ser torrt och fattigt ut, men jag har flyttat dit lite taklök och så har jag nå fler blommor jag tänker flytta dit också.. men det blir ett senare "problem" då jag så småningom ska ta bort rabatten närmast huset.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort