Polbad och middag hos svärisarna!

Jag började dagen med en promis broarna runt. Lika härligt som i går. Jag smög mig upp medans familjen fortfarande sov, laddade kaffepannan, på med träningskläderna, haffade mobilen och i väg!! Lite drygt en timme och 7km! Härligt i den svala sommar morgonen! Väl hemma igen tog jag en dusch och en kopp kaffe!

Barnen badade i plastpolen på gården, medans jag njöt i solen. Maken höll sig mest i skuggan, då han inte riktigt gillar värmen. Sen slängde vi oss på cyklarna och trampa ut till svärisarna. Där fick vi grillat kött och potatis till middag! Skönt att slippa ägna tid till middag även i dag!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort