Försäljare...

Visst är det lustigt? Nästan skrattretande..
Här om dagen va det en kille som ringde. Jag hade svarat på en enkät om träning och hälsa via mail, och som tack ville han ge mig viktminsknings piller! Ha ha! Viktminsknings piller! Jag ville så klart inte ha nå sånt. "men Anita det är ett jättebra erbjudande, du får testa i 20 dagar och det enda du betalar är 39.90 för frakten, varför vill du inte?"
Det är ju lätt att komma på i efterhand vad man skulle sagt: Jag är 1.58 lång och väger 60kg. Jag har gått ner 15kg helt själv, tror du inte jag fixar resten utan piller?

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort