Sköna fredag med rulltårtsbak och 20 minusgrader!!

Just nu så har tjejerna piggnat till och gårdagen va första på skola och dagis! Rutinerna är tillbaka, skönt. Det blev dock en kort vecka för bägge tjejerna; Felicia fick två dagar i skolan innan helg, och Frida fick en dag på dagis. Jag är som ni kanske förstår ledig i dag. Jag har just tagit mig en kylig promis och följt Felicia till skolan. Vi har 20 minus i dag...

Så vad händer i dag? Jag har (tro det eller ej) gjort i ordning ett surdegsbak, som ska bakas ut och gräddas i kväll. Jag ger mig inte, jag vill va HELT nöjd med resultatet av brödet.

Jag ska strax svida om och cykla en timme +magövningar och dusch på det. En handling måste jag klämma in före lunch... Felicia ville gå hem själv efter skolan i dag, och det tror jag hon fixar galant! Hon har vid något tillfälle gjort det tidigare. Hon har bara två större vägar att gå över, och när hon slutar 12.50 är det inte såå mycke trafik, ja mindre än när hon ska till skolan i alla fall! Sen har jag lovat tjejerna en rulltårts-efterrätt idag, så då måste jag hitta på något smaskigt! Så så det +städning och diskning, ett och annat skippo-spel blir dagens uppgifter! Ha en skön fredag!!! /Nitiz

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort