Matbloggstoppen!

För några dagar sen fick jag en rolig förfrågan! Det va en tjej från my taste eller hittarecept.se som tyckte att jag hade bra kvalité på recepten på min blogg. Hon undrade om jag ville gå med i matbloggtoppen och få mina recept länkade på deras sida till min blogg! Därför har jag nu en sån liten widget på min blogg! Vi får väl se vad detta innebär. Kul i iallafall, fast jag förstår att dom säkert skickar ut hundratals förfrågningar varje dag.. Men det är något annat än en spelförfrågning i iallafall!
:-)

Kommentarer
coffeeandcupcake.blogg.se

Har oxå fått den förfrågan :) Och de e kul att de finns en större chans att fler ser ens recept :)

Svar: Javisst! Jag vet dock inte riktigt hur det funkar.. tycker det va lite dåligt med info +att anslutnings mailet inte gick gå in på.. hur går det för dig?
Nitiz

2014-01-23 @ 15:48:36
Hemsida/blogg: http://coffeeandcupcake.blogg.se/
coffeeandcupcake.blogg.se

Det funkade för mig men mina recept syntes inte på nån dag. Gjorde det för typ två veckor sedan :)Hoppas det funkar för dig oxå :)

Svar: Ja jag hoppas oxå! Det vore ju ett bra sätt att "få in folk" på bloggen! Har du märkt skillnad efter du gick med?
Nitiz

2014-01-23 @ 17:11:28
Hemsida/blogg: http://coffeeandcupcake.blogg.se/
coffeeandcupcake.blogg.se

Jag har gått med på många olika sidor liknande den. tex. twingfly, blogtoplist och några till. Men märkte idag att gruppen Kakburken- för oss som gillar att baka... på facebook gav många besökare när jag skrev min blogg på den fb-gruppen :)

Svar: Okej! Det måste jag kolla.. annars tyckte jag att forumet på blogg.se ger lite ibland.. men ingen direkt som stannar.. Tack för tipset! Sen är det ganska bra att gå in på lite större bloggar, med många följare, och kommentera!
Nitiz

2014-01-23 @ 18:39:39
Hemsida/blogg: http://coffeeandcupcake.blogg.se/
nitiz.blogg.se

Får jag fråga dig Ida, hur kommer recepten in på hittarecept.se? Det har gått flera dagar och jag kan nu se min blogg på blogglistan där men mina recept från bloggen finns inte. Måste jag lägga in dom själv? Hur i så fall?

2014-01-29 @ 10:14:40
Hemsida/blogg: http://nitiz.blogg.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort