Jippijej!!

Jag har fått hjälp att fixa sidan och förhoppningsvis så har det lila strecket försvunnit! (Det kunde jag inte se själv)
Tack Johanna för det! http://babytalksweden.se

Så vad händer i dag då? Jo jag ska städa lite innan jag går till jobbet. Barnen är hos farmor eftersom gubben oxå jobbar i dag. (Vi hade lovat barnen att få va helt ledig hela jullovet, eftersom dom fick va på dagis och fritids hela höstlovet.)

Vad ska vi göra på jobbet i dag då? Gå till dagligverksamhet efter lunch, och mysa med systrarna i kväll.. Nå´n som vet om det är något bra på tv? Nå´t underhållande eller nå´n svensk film kanske? Ja, jag vet! Visst har jag ett bra jobb??! Å ändå är jag inte nöjd.. (jag är sugen på att göra nå´t annat)
Jag jobbar ju som sagt som personlig assistent till min storasyster, och så har jag två småsystrar som bor ensamma i var sin lägenhet. Vi bor alla i samma by, och vi brukar passa på att göra nå´t mysigt ibland då jag jobbar.. det blir ju bara vi systrar då lixom! I kväll hade vi tänkt äta middag tillsammans. Jag har köpt kycklingfilé som vi tänkte hitta på något med.. Jag tror det blir pasta till.. och massor med grönsaker.

Vad ska ni andra göra i dag??

Kommentarer
Babytalk Sweden

Så lite så :)
Hör av dig igen sen om du vill byta design.
Kram så länge :)

Svar: Absolut! Men jag är nöjd. Jag skickar ett mail om jag kommer på något..
Nitiz

2014-01-04 @ 23:16:01
Hemsida/blogg: http://babytalk.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort