Jag ska besiktas...



Idag är det -17.1°c och jag måste till stan.. Umeå. Jag ska röntga mina händer och fötter. Det är bara en sån grej jag gör vart annat år eller nå't, för att se att sjukdomen inte gett mig skelettförändringar.. När jag lix är på Lassa, ska jag gå på apoteket och införskaffa lite "nödvändigheter", eftersom Felicia blivit lite förkyld. Hoppas det inte blir mer än ont i halsen..
När jag käkat lunch på Lassa, ska jag på Granngården och köpa lite grejer till kaninerna.
Tjejerna får vara med mormor, så det går då ingen nöd på dem! Sen i kväll ska jag träna zumba.. (jag återkommer om vad zumba är för något) Det är min dag! Vad ska ni andra göra?

Kommentarer
freja

vad är det för sjukdom du har? :/
kram!

Svar: Jag är reumatiker, men jag mår bra!
Nitiz

2014-01-13 @ 10:59:12
Hemsida/blogg: http://frejamarley.blogg.se
Hoda

Krya på felecia :(
Min morbrors kompis har svår reumatiker :(

Svar: Det är bättre med henne och i dag är hon i skolan igen!Åh stackars honom!
Nitiz

2014-01-15 @ 09:40:19
Hemsida/blogg: http://beautynfaith.blogg.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort