Jag har nog aldrig varit med om...

... något liknande!!!


Vi slängde ut julgranen i går! 18 januari och granen barrade knappt nå't!! Det är ju helt otroligt! Vi brukar slänga ut den just efter nyår, och nu har det gått 18 dagar efter nyår..
Tjejerna är ju som jag skrev i går sjuka, och vad kunde passa bättre än att plundra julgranen?! Och det va ju tur att det va ett plasthölje på polkakäpparna, så då kunde barnen äta dom, fast dom hängt i granen i nästan en månad..
bilden kommer från underbara klaras blogg: underbaraclara.com

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort