Bloggmotivations tips!

Jag har kommit på att det är ofta då jag promenerar till eller från dagis/skola/jobb som jag jag kommer på vad jag ska blogga om!

Så mitt första tips är :Ta en promenad; det får verkligen igång hjärnans aktiviteter, och det är riktigt skönt med en promis!

Sen tycker jag att det är riktigt kul att läsa det folk skriver, när man märker att personen som skrivit det verkligen vet vad han/hon skriver om!

Så mitt andra tips är: Fördjupa dig i något, eller skriv om något som du verkligen kan mycket om!

En annan sak som alltid är kul att läsa om det är när folk bjuder på sig själv, utan att va för intim eller avslöjande.. Tex den där dagen då allt blev fel..

Mitt tredje tips är: Bjud på dig själv!


Kommentarer
Zahra

Vilka bra tips :) behövde det verkligen!

Svar: Vad bra att du tyckte det! :)
Nitiz

2014-01-29 @ 21:18:14
Hemsida/blogg: http://www.zahras.blogg.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort