Vårruset!

Jag tycker personligen att detta lopp är så himla kul! Jag vill peppa er att va med! Du har ett halvår på dig nu att bli peppad, motiverad och i form! Samla i hop ett lag och kör!!


Vår Ruset är friskt, nyttigt och hur kul som helst! Nu laddar vi för en ny säsong med Europas största löparserie för kvinnor. Under maj och juni avgörs Vår Ruset i 17 städer från Malmö i söder till Luleå i norr.   Det handlar om att springa, jogga, lunka eller promenera 5 km i din egen takt. Vår Ruset är fest för tjejer i alla åldrar. Välkommen till en trevlig kväll i hälsans tecken! Bilda en grupp så bjuder Coop på picknick! Samla ihop sex Vår Ruset-deltagare bland dina arbetskamrater, grannar, släktingar eller gympakompisar. Anmäl er som en grupp och upplev en inspirerande kväll. Vår Rusets nya huvudsponsor Coop bjuder hela gruppen på en god picknick, komponerad av Coops matinspiratör Sara Begner.  Vill du läsa mer? Gå in på www.varruset

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort