Melodifestivalen!



Förra veckan gick Ellen Benediktson och YOHIO direkt till final, och Helena Paparizou och Linus Svenning får en chans till i "andra chansen".

Det gick ju ganska bra för Linus som jag hoppades lite extra på, även om jag tyckte att låten inte va riktigt hans bästa.
I kväll är det deltävling nr 2 kl 20:00 på 1:an, med följande bidrag och artister:
1. “Love Trigger“, JEM
2. “Hallelujah“, the Refreshments
3. “Glow“ Manda
4. “Efter solsken" Panetoz
5. “I Am Somebody“, Pink Pistols
6. “Undo“, Sanna Nielsen
7. “Set Yourself Free“, Little Great Things
8. “När änglarna går hem“, Martin Stenmarck

I kväll har vi alltså Sanna Nielsen och Martin Stenmarck det kan ju bli intressant! Jag hoppas verkligen att dom har riktigt bra låtar! Vi får väll se..

Det skulle va riktigt gott med chips, eller något annat smaskigt till melodifestivalen.. men jag ska äta melon, för jag åt snacks i går... Typiskt.
Vad ska ni andra äta i kväll?

Bilden hittade jag på:www.yourspace.blogspot.com

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort