Kan nån hjälpa mig??


Jag undrar hur jag får ut mina recept på hittarecept.se. Jag har ett konto där men vet inte hur man lägger ut recepten så att folk enklare hittar receptet på min blogg. Jag vet inte hur många bloggar jag gått in på och frågat, jag har till och med skickat en fråga till och hittarecept.se. Men inget svar har jag fått.. nån vänlig själ som vet hur man gör, som kan tala om det för mig?

Sen har jag en widget som inte går att gå in på. Jag har försökt fixa, men vet ärligt talat inte hur det ska se ut bland alla koder.. Snälla hjälp mig!

Kommentarer
freja

Har faktiskt ingen aning om hur man gör men har en annan jättebra sida där du samlar poäng när du lägger upp recept m.m. Av poängen kan du sedan få köksprylar :) Har länkat till den i min blogg så kolla gärna in om det är någonting. Ha en bra dag :)

Svar: Tack snälla! Det ska jag göra!
Nitiz

2014-02-07 @ 16:24:45
Hemsida/blogg: http://frejamarley.blogg.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort