Jag erkänner!!

Jag har varit usel på att blogga denna helg.. Men först och främst vill jag säga att jag jobbade fredag till lördag (då jag slutade 10.00). Jag skynda mig hem och vi käka lunch. packade sen in barn och kläder i bilen och drog till en kompis, där vi väntade in några fler. Halv två skulle vi sedan befinna oss på kompisarna bondgård för en överrasknings fest för P och P som fyllt 30! Sen lekte vi lekar, åt mat, drack öl, åkte hem då barnen skulle sova. Vi hade så klart chaufför.
På söndagen började jag jobba kl 10, och jag slutade 10 i morse. När jag kom hem va hela familjen hemma. Till och med Felicia, då det va studiedag på hennes skola. Käka lunch, tapetserade klart i Felicia rum!! Fika. Tog en sväng till återvinningen för att dumpa massa skrot. Sen bytte jag om och drog till gymmet, en timme senare gick jag hem och käka middag med familjen...
swich-swoch så va den helgen förbi!?

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort