Ja ha!! Vad händer i helgen då??



Jag kickstartade morgonen med att ta på rena fräscha träningskläder, körde i gång en tvätt och hängde ut sängkläderna. Efter frukosten va uppäten, och tänderna borstade, följde jag Felicia en bit till skolan. Hem igen för att packa "träningsväskan". Jag och minsta tösen Frida (5år) matade sen kaninerna och drog till gymmet. Först sprang jag backintervaller på löpbandet 30min, sen kämpade jag med en maskin där man tränar både armar och ben 30min. Lite magövningar och armhävningar på det. Jag känner mig riktigt nöjd. När Frida blev less fick hon spela på min mobil. Efter jag duschat hann jag handla oxå innan lunch. Tog hand om lite tvätt medans Frida hoppa in i duschen.
Vi har pratat om att baka nån långpannekaka, men vi får väll se vad vi hittar på. Nu ska jag göra snabeldraken (dammsugaren) en sväng, sen kommer nog Felicia (snart 8år) hem!

Annars har vi inte mycket planerat för helgen, Patrik jobbar så det är bara jag och tjejerna som är hemma. Men vi ska väll försöka klämma in något kul oxå, inte bara städa och tvätta!!

Vad är det roligaste ni ska göra i helgen?
mindfullnessmamma.blogg.se

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort