Hundägare som skiter...




Jag kan inte förstå hur hundägare som rastar sina hundar, bara låter bli att plocka upp skiten efter hundarna på gågatorna?! Alltså hundarna kan inte plocka upp den själv, och tro det eller ej, men där du rastar hunden kommer den att göra sina behov.

Är det svårt att gå ut i en skog, så får du som hundägare plocka upp efter hunden! Och har man plockat upp skiten, släng för bövelen inte påsen på marken, utan i en hundlatrin eller soptunna!!

Hur svårt kan det va??

Så eftersom hunden inte kan plocka upp bajset själv, så kan man se det som att hundägaren har bajsat på marken... Har du bajsat på marken idag??Eller plockar du upp efter dig??


Bilden hittade jag på www.nittasamhalle.se

Kommentarer
Denise

Bra skrivet, jag håller med! Var i Spanien i somras och då var det ännu värre, där tar INGEN upp efter sina hundar, trottoarer fulla med hundbajs... En kvinna lät till och med bli att plocka upp det när hunden bajsade ungefär en halvmeter från där jag satt på en stol. Fy!

Svar: Tack!
Nitiz

2014-02-14 @ 11:54:23
Hemsida/blogg: http://grumpy.blogg.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort