Feb. 14, 2014

I ärlighetens namn, så tycker jag att det är kul att uppvakta dom jag gillar! Det kan va en blomma av tacksamhet till svärisarna och mamma o pappa, det kan va något speciellt till mina barn eller till Patrik mitt <3
MEN det behöver inte va på alla hjärtans dag. För några helger sedan gav jag min familj detta:




...innan jag skulle jobba tvärkvistade jag in på Ica och gjorde Patrik en tjänst. Han va nämligen tvungen att handla då han kom hem, men eftersom jag gjorde det behövde inte han. Så jag skickade bilden ovan till honom med följande text: Lite hjärtan till mina
<3 <3 <3!!!

Men idag blir det nog någon smarrig cupcake...

Ha en bra dag och köp inte en massa strunt, om du inte skulle gjort det en annan dag!

Kommentarer
LIENE

De chokladhjärtan är så goda! Hoppas du har en underbar alla hjärtans dag :)

Ville säga tack så mycket för din fina kommentar.
2012 började med att jag försökte finna sätt bli frisk av. Jag har alltid trott på mirakel, samt Gud, så jag litade på att Gud skulle ge mig hjälp. Inte för att jag var så intresserad utav honom själv och jag visste inte ens man kan ha relation till honom, alltså att man pratar med honom och får svar osv. Jag ville bara bli frisk. Hade framtidsplaner men dem alla gick i kras under samma år. I början av året tog jag upp bibeln för första gången för att jag visste att den boken skulle hjälpa mig. Men efter några kapitel började det bli tråkigt och jag slutade läsa för några månader. Under dem månaderna började jag läsa all slags information om hälsa, om tro och fort blev jag indragen i New Age utan att ens veta om vad det är för något. Det var meditationer, föreställningar, försöka följa instinkter endast, yoga, rätt mat och avslappningar och försöka tänka positivt samt prata positivt. När jag mediterade fick jag uppleva helt nya saker. Inte för att det var så behagligt. Jag berättade även på bloggen att under en meditations pass hemma på egen hand började min rygg vibrera. En tjej visste att man kan meditera tills man lämnar kroppen och före man lämnar kroppen brukar man vibrera i ryggraden. Jag sökte efter mer information eftersom det lät spännande men när jag läste att det är trollkarlar som reser till astrala världen för att önska sig något som sedan blir uppfyllt i denna värld, blev jag skeptisk och det kändes obehagligt eftersom jag har alltid vetat att man inte ska syssla med trolldom eftersom det är emot Gud. Jag har fått ännu mer information nu i efterhand på en youtube kanal och den tjejen som äger kanalen har även läst en bok av en ex-satanist som förklarar hur djävulen och hans demoner verkar. Och det är skrämmande hur jag känner igen mig. Jag själv var indragen i den mörka andligheten. Förstår inte ens hur. Människor har för lite kunskap helt enkelt. Det står även i bibeln att människor har brist på kunskap. Om vi hade kunskap, skulle vi inte göra vissa saker som är väldigt skadliga för oss. Hur som helst, jag fick ingen ro. Snarare blev jag mer deprimerad, stressad, orolig och skakig. I slutet av sommaren träffade jag en helare. Jag var inte kristen ännu, men jag ville helst att om det var helare skulle det vara kristen. Tyvärr fick jag se samma sak hos honom för han pratade om energier, om hälsa och han gav mig instruktioner för vissa saker jag skulle upprepa varje kväll samma tid, så det var som ritual... dock hade han med en bild av Jesus, så därför började jag ännu mer tänka på Jesus. En dag, eftersom mitt huvud var så belastat av information och tankar, (Jag minns inte ens allt som hände den tiden. Har minnesluckor typ. Kanske för att alla tankar inte ens kom från min själv, så Gud tog bort det. Bara Gud vet.) frågade jag efter sanningen. Då blev jag ledd att läsa bibeln. Jag ville först egentligen bara läsa om sista tiderna, eftersom jag har länge trott på att vi lever i sista tiden, alltså innan Jesus kommer tillbaka precis på samma sätt som han blev upptagen till himlen. Men jag läste mer än det jag tänkt, och jag visste direkt att Gud talade till mig genom bibeln. Varje ord träffade mig i hjärtat. De tydligaste texterna var "sluta synda" "vägen till livet är smalt och det är få som finner det, och den som leder till förödelse är bred" och "jag önskar att du hellre var varm eller kall än ljumn". Jag hade hela tiden sagt att jag tror på Gud, men jag hade inte alls följt honom, och jag visste inte ens vem Gud var men ju mer jag läste bibeln desto mer insåg jag att han är helig och att jag måste omvända mig för att jag uppnår inte den standard som han har för människan; att vara helig så som han är helig. Första dagarna var jag rädd, men efter några dagar när jag hade sagt frälsninsgbönen och ångrade mina synder flera gånger upplevde jag en stor frid och plötsligt var även musiken jag skrev annorlunda; mer ljus, och texterna handlade nu om Gud oc

Svar: Oj det va värst!! Tur att du vetat hela tiden vad du tror, synd att du hamnade med konstiga människor!
Nitiz

2014-02-14 @ 21:11:49
Hemsida/blogg: http://lifefromwithin.blogg.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort