En hel djungel...

Jag sitter och kollar mig för hur jag ska bära mig åt för att kunna studera. Det är ju en hel djungel av olika kurser, skolor osv. Men så vitt jag förstår så ska anmälan skickas både till skolan jag vill gå på OCH min hem kommun... men det är inte det lättaste att veta vad jag ska söka..

Hur resonerade du när du skulle söka? Vad studerar du nu? (eller vad ska du studera?) Hur kom du på vad du ville läsa? Va det självklart att du skulle plugga det du gör, eller hur/när bestämde du dig?

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort