Beroende...

Jag tror jag har blivit beroende av Tradera... Det är ju helt sjukt vad man kan fynda och så himla smidigt. Du kan om du hat tur, buda hem ett par byxor, som nån köpt och haft i garderoben en tid, för att sen lägga ut dom på Tradera. Före jul budade jag hem ett par byxor för 3 kr +frakt på 48 kr. Visst dom va använda, men bättre begagnade. 51 kr!!

Och det bästa är ju att det finns ju allting! Jag köpte en parfym väldigt billigt till min syster i julklapp, jag har kollat på dvd-boxar och budat men inte vunnit. Inrednings detaljer.. Saknar du något speciellt tex en köksform som du vill ska se ut på nåt visst sätt, eller vad vet jag.. KOLLA TRADERA!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort