Julgranar, julmarknad och julig middag!








Jag, maken och barnen gjorde en utflykt i dag! Vi tog med oss varmchoklad, marsmallows, mackor och pepparkakor. Med väskan packad och sågen i högsta hugg drog vi till skogs. Vi stannade till i ett älgtorn för att fika den medhavda matsäcken, sen traskade vi vidare. Två fina granar hittade vi, den ena står nu på bron och den andra tar vi in och klär dan före julafton. Vi han oxå med en sväng på julmarknaden i byn, och julmats middag hemma! Nu känner jag att julen börjar närma sig!

Kommentarer
Me & My Baby Dolls

Vilka mysiga bilder! <3
Jag vill också ha snö :-)

2014-12-10 @ 12:42:25
Hemsida/blogg: http://mybabydolls.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort