Vejos och storm!





Jag och barnen va förbi på Älvan dv och plocka rödavinbär. Efter fika for vi på Vejos, byns mysigaste café (VEronica och JOhannaS) och åt glass och hallonsmothies. När vi kom hem gjorde vi middag och sedan hade vi tänkt baka, men då kom stormen med åska och regn. Så baket får bli i morgon.
Nu är gubben pappaledig i 4 veckor och jag har semester i 2 veckor. Eventuellt ska vi dra ut på husvagnstripp men vi får se hur vädret blir osv.. Det är skönt att va ledig i iallafall vad som än händer & fötter ;-)

Ha en skön helg allihopa!

ps. mest troligt kommer ett recept på vinbärskaka med marängtäcke i morgon ds.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort