För 8år sedan...

Tänk att för 8år sedan hade jag gått över tiden 7dagar, Felicia va beräknad den 3/4. Eftersom min barnmorska hade semester, fick jag åka till grannkommunen (45minuter med bil).. Riktigt drygt tyckte jag, hade ju hellre åkt till bb!
Bm kunde ganska snabbt konstatera att jag hade havandeskapsförgiftning. (hon såg det på att jag hade äggvita i urinen bla ) Mina fötter va som fotbollar trots att jag hade stödstrumpor. Vi åkte hem, åt lunch, och åkte sen på bb. Jag minns att det va renar efter vägen. När vi kom fram kunde Bm på bb, se att bebben ändå mådde bra, men vi fick stanna, fast hon inte visade några tecken på att hon ville komma ut! Jag och sambon (vi va inte gifta då) sov på bb och morgonen där på blev jag i gångsatt, med dropp. Ja himmel det är 8 år sedan.. Vad tiden går fort!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort