Min sjukdom.

Jag är reumatiker och det började nog egentligen när jag va gravid första gången. Men jag reagerade inte på det då; att ha ont i fötterna som höggravid är väl inte speciellt konstigt. Sen gick det över då bebisen kom ut!
Mot slutet av min andra graviditet började värken om. Den här gången gick det inte över när bebisen kom ut, snarare tvärt om. Mamma ledig med en tvååring och en tremånaders bebis och FRUKTANSVÄRT ONT i händer och fötter. Sökte hjälp på VC, blev skickad till reumatologen i Umeå. Fick snabbt en diagnos: Ledgångsreumatism (eller RA kan man oxå säga.) Så jag slutade amma och började med medicin (sprutor), som jag tar än i dag.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort