Min dröm!

Jag har en dröm, om ett hus! Det är ett speciellt hus, mitt ute i skogen. Det huset som jag drömmer om bodde jag i när jag va liten. Bara några år. Ett rött hus med vita knutar. Det finns både ladugård och bagarstuga på gården. Vi hade får, höns kaniner och ankor på den tiden. Det är såå fint! Skulle jag få möjligheten, skulle jag köpa det. I somras körde vi in på gården, det va ingen hemma, men jag blev helt fast i huset! Kunde inte tänka på något annat på flera dar. Så jag blev faktiskt tvungen att skriva ett brev. Nu är det bara att vänta och se, men om ägaren ska sälja huset hoppas jag att han hör av sig till mig..

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort