Ja ha, snart är denna vecka över, och en ny startar!

I dag har tjejerna varit på sin första skridskoträning, med blandade känslor som resultat! Den ena storm förtjust, och den andra inte alls så förtjust. Vi får se hur det går med det.. Detta va före lunch.



Efter lunch ställde vi till med lussebullsbak och gifflar! Givetvis fick jag oxå hjälpa till.. ;-) (fast jag tyckte att det va jag som bakade, och fick lite hjälp av tjejerna..) Städade undan bakningen, och hann också med att torka ur kökslådorna.
Middag: kyckling och ris. Efter middagen följde maken tjejerna på barmarks träningen, dvs inför skidåkningen. Jag passade då på att cykla på motorcykeln (som jag har i källaren) nästan 40 minuter! Nu ska jag bara duscha, sen blir det nattning och "soffhäng". Nöjd med dagen!

Kommentarer
Amanda CL

oh ser gott ut :D

2013-11-24 @ 19:04:18
Hemsida/blogg: http://amandacarlberg.se/
Nitiz

Dom va super go! Vaniljfyllning i och så enkel att göra, det va definitivt inte sista gången jag bakade dessa!

2013-11-25 @ 10:23:31
Hemsida/blogg: http://nitiz.blogg.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort