Inte döende!

Jag har en kronisk sjukdom, MEN jag är inte döende! Jag hatar när folk tycker synd om mig. Jag anser själv att jag inte är sjuk: Jag har bara ont eller lätt för att få ont.. Jag vet inte hur jag vill att folk ska reagera, men INTE med att tycka synd om mig!!
Jag önskar att det inte va så svårt.. Jag har inget emot att prata om min sjukdom, ledgångsreumatism, och folk får gärna fråga mig saker..
Jag önskar oxå att det kunde synas när det gör ont.. varför gör det inte det?? Det är ju jättedummt! Tänk så enkelt det hade varit för alla! 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort