God morgon!

Jag tror denna dag blir heelt fantastisk, ja det känns så!
Koka lite kaffe, jobba en stund till och sen får jag äntligen gå hem.

Just det! Jag jobbar som personlig assistent. Det är ju tur i iallafall att jag jobbar sovande natt.
För det första, skulle jag nog inte klara av att va vaken hela natten. För det andra, är det svårt för mig att sova på dagen, speciellt om jag vet att familjen är hemma.
Så jag ska bara jobba nån timme till, sen ska jag gå hem och äta lunch!!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort