Det är lika gruvsamt varje morgon!!!

Att kliva upp, menar jag.. Både fötterna och händerna "stelnar till" under natten och gör väldigt ont, men för varje steg jag tar "mjuknar" dom. Det är ju tur.

Jag fick en smärre chock när jag va på apoteket sist. Apotekaren berättade för mig att mina sprutor egentligen kostar 5000kr/st!! Nu har ju vi ett så'nt bra system i Sverige att vi inte behöver betala så mycket för våra mediciner, och jag betalade endast drygt 500kr för 6 st sprutor. Men det kändes lite konstigt när jag gick hem, och bar på medicin till ett värde av 30 000kr!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort