Vattenfast mascara..

Inte undra på att man ser ut som sju svåra år just passerat, på morgonen: För att få bort mascaran brukar jag smörja in ögonfransarna med makeup-remover och sen gnugga med bommulsrondeller. (Jag försöker va försiktig, men måste som ta i lite för att få bort det) Sen tvättar jag med ansiktstvätt, (typ tvål fast för dagligt bruk i ansiktet) Oftast har jag fortfarande kvar eyeliner fast under ögonen..suck. Då använder jag en toner, för att få bort det sista. Det sista jag gör är att smörja in ansiktet med en AloeVera-gel.. Finns det verkligen inget enklare sätt att få bort Vattenfast smink på?! Jag vet ju att barnolja är bra, men då blir huden så fet..

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort