Otrolig rensning!!

Du som följer mig, vet kanske att jag håller på att "gå i genom" och städa ur skåpar och vrår.. Och jag kan ju säga att det känns riktigt bra att kasta saker jag/vi ändå inte använder..
Här om dagen städade jag ur en skåp med filmer, dvd och vhs.. Ska vi verkligen spara alla filmer?? De flesta filmer går ju att se på smart-tv:n..
Och i går städade jag datorbordet, och kunde gömma undan en massa saker i skåpen med filmer..Samtidigt va syrran så snäll att hon städade i tjejernas pyssel-bokhylla. Jag tror inte ens att jag sa tack. Tack MLI!!
Jag måste peppa min familj, att hålla rent efter sig! Jag mår mycket bättre om jag slipper gå runt som en tjat-morsa/gnäll-kärring, och min familj blir mycket gladare om dom slipper höra mitt gnat. Jag vill ha rena tomma ytor, och bra förvaring! Det är väll egentligen förvaring som är vårat problem. Vad är ditt bästa förvarings tips?

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort