Min familj!

Jag heter Anita och jag och min man, Patrik, bor i ett litet samhälle i Norrlands inland. Vi köpte huset vi bor i nu 2002. Första barnet, Felicia, föddes 2006,(hon är snart 8år) och andra barnet, Frida, föddes 2008 (hon är 5½) vi gifte oss 2010. Våra föräldrar och syskon bor också i samma by, på gott och ont...Jag har tre systrar och Patrik har en bror. Jag jobbar som personlig assistent, till en förståndshandikappad tjej som råkarar vara min syster. Jag spanar dock efter andra jobb, då jag känner mig färdig med detta... Patrik kör lastbil: mjölkbil och betongbil, två veckor i stöten. Välkommen till min blogg! /Nitiz

Kommentarer
Babytalk Sweden

Norrland! Jag älskar Norrland :) Min pappa är från "norrland"....15 mil norr om östersund :)

Svar: ÅH jag älskar också Norrland, fast jag bott här i hela mitt liv!
Nitiz

2013-12-27 @ 21:58:10
Hemsida/blogg: http://babytalk.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort