Julklappar..

Jag och gubben va till Umeå i dag och handla julklappar. Det blev i iallafall några! Jag tror jag ska beställa resten, eller handla på byn.Julklapps tips?? Sängkläder, riktigt mjuka och sköna. När jag har köpt Sängkläder i present till barnen brukar jag tvätta dom innan jag slår in dom.. Glas, brukar stå på våran önskelista ungefär vart annat år. Det är ju en förbruknings vara, speciellt om man har barn. Ska man ge bort glas till någon så köp riktigt många. Tre förpackningar eller mer så kan man ta fram två direkt, och spara den sista till att ta fram eftersom!Vilken julklapp som du köpt är du mest nöjd med, att du köpt??

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort