Finns hopp!!?

Angående det här med att jag är sugen på nytt jobb: Idag va jag in till verksamhetschefen för handikapp omsorgen och berätta att jag är intresserad av jobb i dagligverksamhet. Hon berättade läget och jag tycker att det känns lite hoppfullt i iallafall. Inga nya tjänster inom snar framtid, så när som eventuellt pga flytt! Jag va väll egentligen ganska långt ner på "listan", men hon sa att rätt va det är så är de andra på "listan" upptagna med annat jobb! Så nu får jag hoppas, och be änglarna om hjälp!






Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Hej, Jag är en glad tvåbarns-mamma som bor i Norrlands inland. Jag gillar: min familj(så klart), mina vänner, träning, lite inredning och hantverk i form av virka och sy, baka och laga mat. Så typ det och lite till kommer min blogg att handla om!!

Nitiz

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort